?>
-      گلی شی      دانلود فیلم دوبله فارسی      نوید      ویپ چی      روز ۱۰۰      سازندگی و توسعه      هفت ستاره      روز 100      تیترفا      سینما برتر      ماه 360      -      -      قیمت روز      بلوک سبک      -      قرص تاخیری      آموزش تعمیرات موبایل      *      +      -      *      +      استخر پیش ساخته      تراست ولت      ردیاب موتور      *      صرافی تتر      بروکر فارکس      +      خرید کتاب تاپ ناچ      +      *      تحلیل اتریوم      -      فیلم هندی      *      -      -      .      +      -      +      -      /      حواله وسترن یونیون      کربنات کلسیم      خرید ماینر      -      دکتر زنان مشهد      خرید لایسنس نود 32      کسب درآمد      خرید رپورتاژ      فروش آنتی ویروس      سیگنال فارکس      لایسنس رایگان نود 32      یوزر پسورد نود 32      سئو سایت      لایسنس نود32      آپدیت نود 32      بهترین بک لینک     
508 Resource Limit Is Reached

Resource Limit Is Reached

The website is temporarily unable to service your request as it exceeded resource limit. Please try again later.
آيا حالت نامناسب بدن علت گردن درد است؟ (بخش دوم) مجله خبري تخصصي پزشكي

مجله خبري تخصصي پزشكي
 

 

در مطالعاتي نيز پژوهشگران گروه‌هايي از مردم را كه درد گردن نداشته و نيز كساني را كه گاهي اوقات دچار درد گردن مي‌شدند، مورد پيگيري قرار دادند. برخي از اين افراد دچار درد گردن شديدي شدند و پژوهشگران آن‌ها را مورد بررسي بيشتر قرار دادند. مشخص شد افراد دچار درد گردن، از خواب كم و بي‌كيفيتي برخوردار بوده و در مشاغلي با سطح استرس بالاتر مشغول به كار بودند. آن‌ها همچنين فعاليت جسمي كمتر و خلق‌و‌خوي افسرده‌اي داشتند. بدن آن‌ها اساسا استرس بيشتري را تجربه مي‌كرد و آن‌ها در گردن خود تنش عضلاني بيشتري را حس مي‌كردند. مهم‌تر اينكه، اين حالات قبل از بروز درد وجود داشت. در مطالعه‌اي ديگر، پژوهشگران دريافتند كه حتي در ميان كودكاني كه فقط ۹ سال داشتند، نشانه‌هايي مانند خستگي و كمبود خواب همراه‌ با سردرد، درد شكمي و خلق‌و‌خوي ضعيف عوامل خطرسازي هم براي بروز و هم تداوم درد گردن هفتگي بود.

خواب، ورزش و آرامش

در سمت ديگر اين موضوع، نشان داده شده است كه داشتن گردني قوي‌تر و ورزش (حتي پياده‌روي) در برابر درد گردن محافظت مي‌كند. اين عوامل همراه با اطمينان از اينكه دچار محروميت از خواب نبوده، به‌اندازه‌ي كافي فعاليت بدني داريد و نيز تحت استرس نيستيد، به مديريت و پيشگيري از گردن درد كمك مي‌كند. بنابراين راحت پشت ميز كار خود بنشينيد. اگر متوجه شديد كه براي مدت طولاني در يك وضعيت قرار داريد، سعي كنيد آن را تغيير دهيد زيرا يكي از مسائل كليدي براي اجتناب از ابتلا به درد گردن اين است كه موقعيت خود را طي روز به‌طور مكرر تغيير دهيد. اگر دچار درد گردن هستيد، چند شب زودتر بخوابيد و كار آرامش‌ دهنده‌اي انجام دهيد، مثلا در زمان صرف ناهار به يك پياده‌روي برويد. مهم‌تر اينكه، در مورد وضعيت نشستن يا قدم‌ زدن خود نگران نباشيد زيرا به‌نظر مي‌رسد اصلا چيزي به اسم وضعيت بد بدن وجود نداشته باشد. 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۴۶:۳۹ ] [ خورشيد ] [ نظرات (0) ]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By limoblog :.

درباره وبلاگ

به مجله خبري تخصصي پزشكي خوش آمديد.
نويسندگان
لینک دوستان
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 23
دیروز : 32
افراد آنلاین : 1
همه : 199329
چت باکس
امکانات وب